środa, 4 września 2013

Szkoła...

Hej, siemka, elo makrelo <33

Chciałabym Was bardzo bardzo ale to bardo przeprosić, że tak dawno nie było posta no ale zaczęła się w poniedziałek szkoła. Jednym słowem totalna masakra. Chodzę do klasy biologiczno geograficznej z rozszerzonym angielskim wiec odkąd mam książki to ogarniam materiały co będę mieć. Choć są jak na razie lekcje organizacyjne to już wyczuwam tę szkołę i szkolne obowiązki. Aż strach pomyśleć jak będzie za tydzień... dwa. Zaczną się sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi. Z jednego co się cieszę jest to że mam wspaniałą klasę choć strasznie dużo osób pali co mnie to przeraża. Od początku zapisałam się na treningi siatkówki i mam korki z matematyki ponieważ mam strasznie surową nauczycielkę. Jednak gimnazjum to nie liceum i trzeba się zabrać w garść! W końcu za 3 lata matura a ona zależy od naszego dalszego życia. 
Ale trzeba widzieć też pozytywy. No bo przecież szkoła nie taka zła. Są codzienne spotkania z przyjaciółmi, odpały na lekcjach. Mam nadzieje że nasza klasa cały czas będzie tak zgrana jak teraz! 

 Pamiętajcie, że zostało tylko 6 dni to ogłoszenia wyników w konkursie. Więc jeśli ty też chcesz dostać paczkę niespodziankę to wejdź w link KLIK

8 komentarzy:

  1. Będzie dobrze <3

    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fota.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh mnie też to czeka za rok. jestem przerażona!


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku też poszłam do liceum. I moja klasa też jest super z grama. Oby tak dalej:)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialabym chodzic do takiej klasy jak ty z takim profilem, dla mnie idealny jest ten profil :O ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię angielskiego ;/
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem dopiero w 2 gim. i jest ciężko + również bardzo dużo osób pali -.-



    Obserwujemy? Jeśli tak odpisz u mnie na blogu : agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no zaczela sie szkola to oznacza u nie ktorych ze mnie postow ,ale ja to rozumiem

    http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń