niedziela, 1 września 2013

Seriale!

 Hej, siemka, elo makrelo <33

Już jutro jest oficjalne rozpoczęcie roku szkolnego ;o Strasznie się boję bo to nowa szkoła, nowi ludzie i otoczenie. Z moją klasą umówiliśmy się przy wyznaczonym miejscu aby nikt nikogo nie szukał i tym się nie przejmuje. Ale obawiam się tego że dojdą osoby które nie są wpisane w naszą grupę klasową. Moją klasę znam już od jakiegoś miesiąca a od niedawna dowiedzieliśmy się że do naszej klasy będzie dopisana jeszcze inna. Ale raz się żyje i na pewno będzie strasznie fajnie! Pierwszy dzień najgorszy a potem już z górki xD 




A tera temat dzisiejszego posta: 

A więc rozpoczął się wrzesień a za nim idą SERIALE <3
Choć strasznie mało oglądam to i tak strasznie się cieszę!. Wiem, że nie powinnam, ponieważ pierwsza klasa liceum to powinnam przyłożyć się do nauki a nie siedzieć przy telewizorze, ale chcę mieć trochę relaksu. Odciąć się od szkoły i przez chwilę zapomnieć o klasówkach, sprawdzianach czy zadaniach domowych.
Jednymi z ulubionych seriali są:
Kryminalne zagadki Nowego Jorku
Kryminalne zagadki Los Angeles
Kryminalne zagadki Miami













Uwielbiam je oglądać, ponieważ chciałabym kiedyś być tacy jak oni. Odważni, dokładni i opanowani. W przyszłości chciałabym aby choć trochę moja praca przypominała ich, choć zapewne moje plany się zmienią ;)

Kolejnym ulubionym serialem jest Rodzinka.pl. Jest to meega zabawny serial rodzinny. Lubię sobie usiąść z całą rodzinką przy jednym telewizorze z kubkiem jakiegoś soku i kanapkami.

A wy? Macie swój ulubiony serial? Jeśli tak to jaki! ;p
+ obserwacja za obserwacje - jak tak to zacznij :D

 Nie zapominajcie o konkursie!!!!!! Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik

6 komentarzy:

  1. Mój ulubiony serial to przepis na życie :D

    zapraszam! :)
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się tym, będzie dobrze a te pierwsze dni jakoś przemęczysz :)trzymam kciuki.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z seriali telewizyjnych to bd tylko oglądać Hotel 52 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony serial to Lekarze:)
    lapkawgore.blogspot.com
    +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja musze zacząć oglądać teraz jakiś serial ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :)

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń