piątek, 13 września 2013

 Hej, siemka, elo makrelo <33 


Weekend. Nigdy nie pomyślałabym, że aż tak można się z niego cieszyć! No ale cóż jednasz szkoła to szkoła i trzeba rano wstawać, uczyć się na bieżąco a teraz weekend to czas na odpoczynek choć szczerze to wątpię czy choć jeden dzień ponieważ mam 4 kartkówki, 2 sprawdziany, lekturę do przeczytania i 2 gazetki to przygotowania. Także mogę zapomnieć o dwóch dniach relaksu. Jednak mam nadzieję że uda mi się pojechać do galerii <33 






Przez cały tydzień szkolny chodziłam przeziębiona do szkoły więc mam wszystkiego dość. Jedyne co mnie podtrzymuje przy życiu to moje szkolne przyjaciółki dzięki którym na każdej przerwie nie jest nudno. Zrobiłam niedawno blog o przyjaźni i wiem, że nie mogę ich tak nazwać, ponieważ znam je 2 tygodnie, ale kiedy czuję się tak źle na lekcjach że nie potrafię nic napisać to nie wiem jak to robią, że od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy. Czasem piszą też za mnie kartkówki haha no ale cóż :) początki są trudne więc treba pokazać się z jak najlepszej strony! :D 

Jutro postaram się nagrać losowanie więc w niedziele spodziewajcie się wyników ;*

3 komentarze:

  1. Mnie czekają 2 zaległe kartkówki z matematyki, z niemieckiego też kartkówka i sprawdzian z geografii. Ja obawiam się że mogłam się przeziębić bo dziś przemokłam do suchej nitki tak lało ...

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. heh mam taką samą lampę w pokoju, tyle że ze złotymi akcentami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wyniki :-)
    Ślicznie <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń