poniedziałek, 9 września 2013

My sami... choć czasami

 Hej, siemka, elo makrelo <33

Tak tak wiem że zaniedbuje bloga, ale w weekend byłam w Ostrowie Wielkopolskim i nie miałam czasu pisać ;c


Dziś będzie post tematyczny na temat Naszej osobowości, naszym stylu i naszych planach na przyszłość. 
Ja nigdy nie mogę stwierdzić jaka jestem naprawdę, w jakich ubraniach czuję się najlepiej, co będę robić za kilka lat. Jestem osobą zmienną i jednego dnia lubię ubrać sobie sukienkę i eleganckie buty, a na drugi dzień dres i trampki. Bardzo często mam swoje humory. Potrafię być wesoła przez cały dzień a w ciągu pięciu minut potrafię być zdołowana i smutna. Nigdy nie wiedziałam co będę robić za kilka lat, bo nawet nie wiem co jem dziś na obiad. Choć idę w tym roku do pierwszej klasy liceum i powinnam mieć już zaplanowaną przyszłość to nadal nie wiem czy powinnam zająć się bardziej humanistyką czy matematyką. 
Czasem wydaje mi się że to ludzie za często decydują o nas samych. Jesteśmy w minimalnym stopniu od nich uzależnieni choć nie zawsze. Dajemy ponieść się emocją lub próbujemy naśladować inne osoby, które są dla nas przykładem. Według mnie to dobrze jeśli chcemy usposobić sobie cechy dodatnie, lecz najgorzej jest wtedy, kiedy tą osobę tak wielbimy i chcemy być dokładnie takie jak one. Nie ważne czy są to pozytywne czy negatywne cechy.
Dużą kontrolę też mają na nas rodzice, które chcą dla nas jak najlepiej. Z jednej strony chcą dla nas jak najlepiej i my cieszymy się, że próbują skierować nas na tę właściwą drogę. Jednak my sami powinniśmy  uczyć się na błędach i spełniać swoje marzenia! Bo to przecież my wiemy o sobie więcej niż ktoś inny. 
Jedno jest najważniejsze BĄDŹMY SOBĄ! BĄDŹMY NIEPOWTARZALNI! <3 

Już za 2 dni będzie koniec konkursu! Wyniki powinny pojawić się w następny weekend czyli 14/15 września. Kto chce zabrać udział zapraszam klik

3 komentarze:

  1. BYŁAŚ W OSTROWIE I SIĘ NIE ZOBACZYŁYŚMY???? NO WIESZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100 procentach się z tobą zgadzam ! ♥♥

    http://dru-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń