piątek, 20 września 2013

Heeej kochani <33

Wreszcie zaczął się weekend! Ale nie oznacza to niestety odpoczynku, relaksu i innych fajnych zajęć tylko NAUKA! Jutro mam chwilę czasu dla siebie ponieważ jadę z Karoliną oraz z Wiktorią do miasta z czego baardzo się cieszę <3 Strasznie lubię z nimi spędzać czas. No ale szkoła... mam nadzieje że wezmę się w garść ponieważ kilka złych ocen niestety naleciało. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo cieszyłam się z oceny "4" i "3" z matematyki. Były to najwyższe oceny z klasy ponieważ nasza pani jest strasznie wymagająca ;c Słyszałam od kolegów z wyższych klas że aż 40% uczniów z jednej klasy! Bardzo się boję te 3 lata spędzone z nią ale dam radę!

Zapraszam was do obejrzenia filmiku moich 2 suuuper koleżanek <333
tu macie linki do ich blogów: Paula <3 oraz Kasia <3



3 komentarze:

  1. Hahahahah zajefajny filmik.., haha :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dużo nauki...
    Powodzenia!!
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest dużo nauki eh. :(
    Hahah świetne jesteście. XD :D

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń