czwartek, 5 września 2013

Hej, siemka, elo makrelo <33

Dziś mega pozytywny dzień :) W szkole zaczynają się już normalne lekcje, ale jak na razie nauczyciele są bardzo sympatyczni. Ponieważ kończyłam dziś godzinę wcześniej postanowiłam z koleżankami zostać na boisku szkolnym z kolegami. Kilku chłopaków jednak miało lekcje, a że ich pan zawsze się spóźniał do szkoły to postanowiliśmy iść na zajęcia do ich klasy. A w niej pełno silników i ogółem jakieś maszyny. Haha nawet chcieliśmy się do nich przepisać bo do tej klasy chodzą tylko chłopacy, no ale potem przyszedł profesor i nad wywalił. No bywa ;(
Skoro nas wywalili no to wróciliśmy na boisko i skakaliśmy przez płoty, rozmawialiśmy i wiele innych. W pewnym momencie Karolina tak się zaczęła śmiać z niczego że aż ja się zaczęłam śmiać. Śmiałyśmy się przez dobre 10 min po czym już tak naprawdę nie mogłam ze śmiechu że wywaliłam się do tyłu z ławeczki i jeszcze większy śmich.

Kocham moją nową klasę i odpały z nimi <3333





A tu mały prezent od mojej koleżanki <3333333 hahahahaha

nie zapominajcie o konkursie!!!!
klik klik klik

4 komentarze:

  1. Słodko <3

    ----------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna czapa. kiedy wyniki konkursu???


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha "Karolina tak się zaczęła śmiać z niczego że aż ja się zaczęłam śmiać." xD

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna <3
    Obserwuję
    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń