wtorek, 10 września 2013

Matematyka to zło! ;p

 Hej, siemka, elo makrelo <33 

A więc dziś jest koniec konkursu! Zapisze na kartkach wasze dane i na filmiku będę losować. Nie sądziłam że aż tylu się zgłosi! Jestem mega zadowolona. 
A dziś straszny dzień. Jestem przeziębiona i źle sie czuję. Ale są to pierwsze dni w szkole dlatego postanowiłam, że nie odpuszczę ani jednej lekcji. 
Już zaczął się pierwszy tydzień a ja już pisałam sprawdzian z polskiego po gimnazjum i mam zapoiedziane 2 inne. A na dodatek kartkówka z matematyki i z angielskiego więc jest na prawdę ciężko. Mam też straszną panią od matematyki! Ma ona 100% zdawalności matury, ale bardzo trudno uczy. Dziś za to że byliśmy niegrzeczni na lekcji dostaliśmy 32 zadania karne na poniedziałek. Nie są one jakiś bardzo trudne ale trochę czasu trzeba na nich posiedzieć. Także rozumiecie dlaczego posty dodaje tak rzadko. 

 

5 komentarzy:

  1. Współczuję, a myślałam, że mój pan od matmy jest straszny. ;) Popatrz pozytywnie, poćwiczysz trochę. ;D Ja zawsze staram sobie tak mówić i wtedy szybciej mi idą zadania. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fJNA FOTA.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to faktycznie ostra ta nauczycielka, ale nie przejmuj sie bo mi kiedys pani tez od matmy zadala 32 STRONY zadan xd



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, tyle zadań ! :O nie martw się, większość blogerek nie ma teraz czasu na pisanie postów (w tym ja) :)

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję! ;(
    Ja mam super extra panią od matematyki, więc chyba bardzo polubię matematykę :) Dziś dostałam 6 z karkówki oO RZADKOSĆ OJ RZADKOŚĆ.

    Zapraszam bardzo na anioli.blogspot.com
    Pomzcie mi wybrać najładniejszy OOTD!

    OdpowiedzUsuń