poniedziałek, 26 sierpnia 2013

NIESPODZIANKA!

No cześć ;* 
Jak już wcześniej Kinia wspomniała, dzisiaj to ja piszę post Jestem Karolina, dla przyjaciół Antek. Przyjaźnię się z Kingą już od jakiegoś roku. Można powiedzieć, że poznałyśmy się przypadkiem, dzięki naszym rodzicom i jestem im za to niezmiernie wdzięczna Bardzo dobrze się z nią dogaduje, mamy wspólne wspomnienia i przypały, które nam przy nich towarzyszyły Jest ona moją najlepszą przyjaciółką, ponieważ nie odwróciła się ode mnie w trudnych sytuacjach, tak jak pewne osoby, które były w moim życiu dłużej od niej. Niestety los tak chciał, że nie mam z nimi kontaktu. Kinga to zwariowany typ człowieka z mega dziwnym śmiechem, takim jak mój . Zawsze mnie wysłucha, nawet gdy podczas rozmowy z nią piszczę do telefonu o nieznajomym z kościoła i o słoneczniku, który dostałam od kolegi Kinia,
 Kocham Cię

  A teraz trochę z innej beczki. Kinga pojechała sobie nad morze, a ja nie mam z kim pisać na fb, co za bezczelność ^^, ale niech korzysta z tych wakacji póki może, bo jeszcze tylko tydzień i koniec. Pewnie wy tak samo, jak ja nie chcecie wracać do szkoły. No, bo po co ? Denerwować się przed klasówkami i testami, martwić się, żeby nie dostać jedynki, a teraz to pełen luz, ale niestety dobiega koniec naszej sielanki A ja na dodatek postanowiłam, że w tym roku będę mieć pasek, szalona ja A tu macie jedną z moich ulubionych piosenek: Klik - piosenka :3 Może już ją słyszeliście, a może nie Mam nadzieję, że Kinga jeszcze kiedyś pozwoli mi dodać posta na swoim blogu. Gorąco pozdrawiam 




Antek


5 komentarzy:

  1. Znam tą piosenkę, bardzo fajna, taka wakacyjna :)
    Na pewno Kinga wróci zanim się obejrzysz ! :3
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak by co to już obserwuję ;)

    Znam tę piosenkę. Strasznie mi się podoba ;)

    my-life-justi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    Oczywiście obserwuję :)

    http://manti-maanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tą piosenkę:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń