piątek, 23 sierpnia 2013

Hej, siemka, elo makrelo <33

Dziś nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło więc postanawiam zrobić post tematyczny!

Best friends!

Tematem będzie: PRZYJAŹŃ według mnie teraz, a kiedyś :D
No a więc według mnie przyjaźń nie jest wtedy kiedy
  •  ktoś jest z tobą kiedy;
  •  się z nim gdzieś umówisz, 
  • dużo z nim rozmawiasz, 
  • długo go znasz,
  • świetnie się z nim bawisz 

Może i to są bardzo ważne punkty, aby być naprawdę dobrym kolegą/koleżanką

Przyjaciel to ten który:
  • umie cię wysłuchać
  • rozumiecie się bez słów
  • dla którego nie liczy się wygląd ale to ile macie ze sobą wspólnego
  • któremu możesz bezgranicznie ufać
  • dzięki rozmowie z nim stajesz się weselszy 
  • czujesz się z nim swobodnie 
  • który potrafi Cię uderzyć abyś zrozumiał/a jaka głupotę robisz.
  • zawsze cię wspiera, podnosi na duchu
  • powie Ci prawdę, a nie to co chcesz usłyszeć
  • zadzwonisz do niego o 3 w nocy, a on gotów jest cię wysłuchać
  • mimo wielu kilometrów czujesz jego obecność i wiesz że może ciałem nie jest blisko ciebie, ale zawsze i wszędzie jest duchem.
Naprawdę dużo dużo by tego wymieniać, ale przyjaciel jest niezastąpiony. 
Kiedyś myślałam że przyjaciela ma się jednego. I to z nim możesz tylko podzielić się swoimi marzeniami, smutkami... Ale teraz mam dwie wspaniałe przyjaciółki które za nic w świecie nie zamieniłabym na nikogo innego.
Mam wiele koleżanek, nawet dwie bardzo dobre koleżanki którym równie dobrze mogę ufać, ale do przyjaciela trzeba mieć 100% pewność!
Nie zmienia się go tak po prostu, jak pora roku, czy jakąkolwiek rzecz. Jest on jak gwiazdy na niebie. Może i czasem ich nie widać. Ale wiemy że zawsze tam są! <3

Moje przyjaciółki to Madzia i Karolina:
Madzię znam od urodzenia. W dzieciństwie nie kłóciłyśmy się o drobnostki. Lecz w ostatnim okresie miałyśmy ciężką próbę którą rzetrwałyśmy! Dziękuję jej za to że jest!





Karolinę znam od roku, ale czuję się jak bym ją znała od zawsze! Spędzam z nią każdą możliwą chwilę. Mogę jej opowiedzieć o wszystkim i wiem, że zawsze powie mi prosto z serca co ona o tym myśli, a nie to co ja bym chciała usłyszeć <3

A Wy? Macie swoich przyjaciół którym możecie bezgranicznie ufać? Jeżeli tak to pilnujcie go jak skarbu <3


12 komentarzy:

  1. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    kiika-lika.blogspot.com
    obserwacja?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia ; )

    obserwujemy ? ( daj znac u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. ;d Mam 3 przyjaciółki od serca. Są to Moje 2 koleżanki z klasy i Moja ukochana Kuzynka. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje<3 , super blog : )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecia :*
    super blog <3
    http://believexxxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam : http://ollszi.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwie najlepsze przyjaciółki i jednego przyjaciela:) Kocham ich i nie zamieniłabym ich za nic na świecie<3
    Obserwuję, może zajrzysz do mnie..?;3

    http://magicbluepineapple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Post cudny <3
    Zaobserwujesz zelojadek.blogspot.com obiecuje że zrobie to samo tylko napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww świetny post <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Pozdrawiam i zapraszam http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ^^
    obserwacja za obserwacje ?;>
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń