wtorek, 27 sierpnia 2013

Sarbinowo

Hej, siemka, elo makrelo <33

 A więc jak już wspomniałam jestem nad morzem!! <3 W miejscowości Sarbinowo. Choć pogoda nam nie dopisała, ponieważ nie jest jakoś specjalnie gorąco, ale dajemy radę! :D


Nad morzę jechałam tylko 4 godziny a i tak połowę dogi byłam w transie haha. Miałam założone słuchawki, muzyka na full i przytulona do jaśka.





Codziennie chodzę na plażę, do miasta, basen :) Cieszę się, że właśnie teraz tydzień przed rozpoczęciem pojechała, bo gdybym siedziała w domu zwariowała bym :D Ciągle bym się dręczyła pytaniami czy czegoś nie zapomniałam kupić, jak to będzie w pierwszy dzień, z kim będę siedzieć, jakie towarzystwo i jaki poziom nauki. Teraz mam czas od wszystkiego się odciąć. Jedynym problemem jest co jutro zjem na obiad haha ;D

Ps. Jutro bardzo ważny post :) Kolejna niespodzianka dla Was <3

2 komentarze:

  1. http://enemiesblogs.blogspot.com/ obserwacja za obserwację? ja juź xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ile bym dala by pobyc nad morzem <3 :D
    przygarnij mnie :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń